2012年4月1日星期日

平價DIOR ADDICT - Revlon ColorBurst™ Lip Butter

雖然我就得一把囗,但就好鐘意買唇膏唇彩
儲儲埋埋都有廿幾枝
今次我就俾Revlon呢個系列既廣告同美國BLOGGER引到我覺得唔買唔得
可惜香港就得個10隻色,我最想試既COTTON CANDY同LOLLIPOP都無
唯有買PEACH PARFAIT同RASPBERRY PIE


呢枝唇膏被美國既blogger譽為平價dior addict
唔單止話水潤有得揮,仲陣設計都有幾分相似
不過我無用過dior addict就無得比較啦。

以下就正式開始試色啦
(以下會有幾張相調光左,因為影出黎真係太暗,請見諒)

素唇(搽左潤唇膏)


010 Raspberry Pie

 買左都幾後悔,因為隻唇膏太上色
所以真係幾紫下,算係偏成熟既一隻色 

但真係你見到枝唇膏你搽上咀就係咩色

另一枝就係025 Peach Parfait

呢枝就係偏蜜桃色加閃色
有唇彩既感覺
但就無上面個枝咁持久同顯色
要搽多兩次先顯色



再加張手既試色
其實010隻色係手個張準d

呢隻唇膏大家真係可以試,顏色幾靚
價錢又ok(屈臣氏2件75折個陣重抵)

沒有留言:

發佈留言