2012年5月7日星期一

舒緩過敏孖寶(加美白精華小推介)


我既皮膚對一般護膚品唔容易過敏,但週圍既環境就好容易令我敏感

例如一去到一d多塵既地方,就會令我塊面腫起一粒粒好似蚊咬咁 
而且仲會又痕又紅,之前一路都無方法搞得掂,只能夠停用全部護膚品
但自從用左呢兩隻護膚品就可以極快舒緩到我過敏既情況!

Avene 舒護活泉水 


通常一起個d紅腫之後,我就會狂噴
之後等佢留係塊面一陣,吸收左少少之後
再將佢拍開,咁d過敏就可以退得7788。
而因為佢細細枝,我平時都會拎出街
以免又俾d灰塵搞到我塊面又紅又痕

肌研極潤保濕化妝水



其實初初係見萬寧有折八十幾蚊,諗住留番冬天先用
因為我怕佢會太潤痴立立
但由於個排我敏感緊,屋企又無俾敏感肌專用既化妝水
所以就開左黎用,點知真係好用到不得了



(我要用閃令令表達佢有幾好用XDD)

佢既質地好似黏黏地咁,但搽上面就好爽好快吸收
而且好保濕,又可以舒緩到我既敏感
而遇到比較大粒同紅腫既敏感
就會先噴小小活泉水做底加化妝水濕敷
咁敏感就會退非常多



美白精華小推介


Kiehl's醫學革新維C淡斑精華

我兩個月已經用到見底啦~~
非常好用,真係明顯有白到
暗瘡印有退
,但斑我就唔啦,因為我無
而且佢唔似一般美白
咁乾,都幾潤下
所以係冷氣房用皮膚都唔
被抽乾水份
而且朝早都
得,唔反黑
所以買得過呀




沒有留言:

發佈留言