2012年1月22日星期日

辦年貨



嘩咁快又新年啦
好似自從讀中學之後,時間就過得特別快咁
其實除左豆利是之外,不嬲對新年都無咩感覺。
不過人越大越珍惜同親人見面既時間,
所以今年自己都比以前更重視新年,自己買左d拜年禮物同全盒朱古力。

由於我地只會去阿叔屋企拜年(今年唔去,要溫書),但裡面聚集左十幾個親戚(囧)
我今次就係agnès b. DÉLICES買左曲奇同朱古力(其實都係諗住買俾班細路即埸食)
朱古力揀左呢盒


其實朱古力佢地都有出新年紅色禮盒個d,不過我覺得無咁靚就無揀到。


仲買左盒曲奇餅,聽聞雪左仲好食。
甜野最岩細路食,長輩歎茶又岩,所以就買埋
買夠$300仲送利是封
好靚呀,但唔知點解印兔仔,進貢哂俾阿麻

佢話封俾班細路岩哂(好似買咩都係俾細路咁 哈哈)

另外,尋日仲係Chocolat-ier 買左朱古力放全盒。

個度d朱古力係自己揀自己"筆",
揀得我好開心,個度有好多唔同味道揀
仲標榜有機,低脂添,好食又健康!
撞岩新年有買300g送100g,抵!(其實400g真係幾多下)
食左幾粒,推介乳酪小紅莓朱古力酸酸甜甜咁好好食
如果好咖啡既話,朱古力咖啡豆都係推介,咖啡味真係好似湧出黎咁
仲有,個度仲有得試食,可以試岩先買!

其實買呢d野可能要洗多d錢,但新年一年都係得一次
我覺得咁洗都值得,起碼收到個個人都開心嘛!
新的一年希望大家身體健康(呢樣真係最緊要)
我亦希望自己學業進步,凡事順順利利(今年對我黎講真係好重要)!

沒有留言:

發佈留言